Morrn.

Daggen ligger tungt på taken
Endast Madeleine är vaken..


Så känns det iallfall. Härligt trött idag, stängde igår, vilket menas att jag slutade kl 21( haha, vem försöker jag lura? Midsommarvecka, kunderna är inte ute förrens tjugo över nio.. hemma runt .. halv tio. ) . La mig runt halv två ( av diverse konstiga orsaker) och uppe med tuppen halv sju.

Alltså öppnar jag idag på jobbet.. kl 8.

Älskar verkligen när det blir såhär, ge mig ett fast jobb med fasta tider - nuuuu!


Näe. in med linserna är sömngrusiga ögon, borsta håret o sen får man vara nöjd ( sov tydligen med sminket på inatt, mkt bra Madde, mkt bra.. suck)


Idag blir det eventuellt lite Kakbakning och så ska här bakas lite kladdkaka.

Ohh neeej, jag glömde bort mig helt.. Kliade mig i ögat. I will regret this til' the day i die.. Dumma dumma elaka pollen.

Ses sen ikväll. nu måste jag ruuusa

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback