Student, Labbe, och en sötnos!

Blir lite blandade bilder nu. Äntligen packat ner allt till Hultsfred. Kommer bli kul o vara där i en hel vecka, även om vi jobbar tre dagar. Men det är de värt!


Lillebror Robins Student


Den andra skylten som är med, är min släkting på ngt vänster, mammas sysslings son, heter de pyssling tro? eller var det tremänning? Iallfall, han tog studenten han med. Markus.




( och några bilder på Lasses Lillasyster Camilla med)





Camilla & Lasse


Labrador valpen LEO, 11 veckor







och en SÖTNOS!

image84




Hej då allihopa! Ses efter Hultsfred!


Kommer finnas på telenr: 0735-124489
Om det är något så messa, så svarar jag när jag kan. Kommer försöka spara på batteriet, så den är inte på dygnet runt som i vanliga fall :)




Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback