Aooo..

Min handled är totalfuckad. Köpte såntdär stöd till handleden igår när jag jobbade. Springer runt med det hemma, när jag sitter vid datorn o så. Vågar inte ha det på jobbet, då lär jag aldrig få mer tider :/

Men har bestämt mig för att när sommaren är slut, då ska jag börja leta aktivt efter ett nytt jobb. Håll tummarna bara för att handlederna håller nu i sommar.

Igår hade jag så ont så jag fick sluta använda högerarmen ett tag, hade så ont så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Om de inte blir bättre så får jag börja smörja in Zon o såntdär smärtstillande. Som tur är så har jag inte så ont när jag är hemma, utan de är bara på jobbet. Men har handledsskyddet på nu i förebyggande syfte. :)

Hoppas hoppas hoppas bara att mina böcker kommer imorgon. Då kommer jag sitta o läsa hela tiden, så sitter jag inte så mkt vid datorn iaf! :)

Näe. dags o sova, ska jobba 8-14.15 i morgon.

PUSS!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback