Do you think I'm Phoney?



Ngt kryptisk rubrik... Men jag sitter o väntar på att HFAB ska komma tillbaka från sin lunchrast så jag kan få lägenhetsnr osv till lägenheten så jag kan beställa fucking jävla hemtelefon nångång.. Vi har ju klarat oss rätt länge på mobilerna, men lite störande att ibland så går samtalen direkt till 3svar, fast man har täckning o sitter brevid den och ibland så dör den när man vandrar igenom lägenheten.
Så..

Det är dags o skaffa hemtelefon, och det hamnar på mig, då jag kan beställa Telia Ungdom ( mkt mkt billigare). Gäller endast tills man är 26år ^^ Lasse är... 28.. mohahha.. *tetas*


Snodde denna av Dennis flicka idag, hon hade lagt den i sin Blogg på Lunar :)
Passar så underbart bra.. Med tanke på att pappa o mamma tvingade upp mig på vågen i lördags.. jag har gått upp 10kg på ett o etthalv år typ.. :/ Wohaaa.



Den baddräktstid nu kommer Melodi: Den blomstertid nu kommer
Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor.
Då valkar bara sväller, och celluliter gror.
Generande behåring, lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.
De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet.
Vi sitter där och gnäller, fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera, när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!!






Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback