Jag hatar Felia....

Ringde nyss till hfab, fick reda på att antagligen så är inte rätt lägenhet vald alls.
Krångel krångel..

Ringde till Telia, krånglade mig fram via att prata me en jävla dator o sen trycka mig fram i vanlig ordning, kom fram till supporten (?) som sa att det kopplas in imorgon, men jag är ju som sagt inte säker på att vi har valt rätt lägenhet, så jag fick sitta ytterliggare 10min i kö till kundtjänst som då skulle kolla upp om allt stämde. och när jag väl kommer fram, få lägger dom PÅ?!?!?!?! Va i helvete. suttit i tele typ en timme.. och iaf en halvtimme av de är i Kö till Felia.


Fan va jag hatar dom.

Min jävla teleräkning kommer vara skyhög, för de är bara gratis o ringa till telia om du ringer från deras fasta telefon eller har telia som mobiloperatör. Jävla helvetestelia. fan fan fan... får nog säga till lasse o gå in på till Felia istället. för jag ringer fan inte till dom en gång till.



Jävla skit.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback