Manlighetstest...

... som jag snodde från Äm! ^^

Hur mycket man är du?

· Byter du glödlampa om det går en?
Japp, har redan bytt en på toan, de enda rummet i hela lägenheten som inte har ngt fönster.. de bidde mörkt.
· Tankar du bilen?
Jaaa när jag snott den från pappa, fast jag måste erkänna att jag glömde göra de i helgen.. ^^
· Vet du vad man gör om en propp går?
Japp, först måste vi Köpa en propp, för vi har inga proppar hemma, men efter de.. då ringer jag nog pappa eller så petar jag på Lasse, så får dom visa mig.
· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Hell yeah! Jag älskar att pilla o leta funktioner på en ny tv!
· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Kan nog skruva o fibbla o fixa. Men jag kommer nog göra söta små kräkljud under tiden, för speciellt mysigt är de inte. Men jag kommer få bort proppen.

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

ha, du är ganska manlig du maddä C:


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback