Morrn morrn.

Lite småtrött idag, drömde konstiga drömmar om lägenheter inatt.

Rätt intressant faktiskt, köpte en godispåse i förrgår, eftersom jag hade rejält sockersug (jäfla mens). Men det är fortfarande kvar av godispåsen idag. Jag är inte alls sådär måste-äta-upp-allt-nu-ig längre. Jag tar en bit då o då, om jag ätit mat, så äter jag inte godis direkt efter... Däremot så äter jag rostade solrosfrön för glatta livet. Smågott o mumsa på framför datorn. Har märkt att det är där jag blir som hungrigast. så nu har jag rostade solrosfrön i en skål så kan jag sitta o småmumsa på dom :) Nyttigt o bra.


Det är ju egentligen ett rätt så roligt fenomen som Lasse inte alls förstår. Jag, Sanna o Jenni diskuterade det i bilen för ett par månader sen när vi körde hem till Sara o Nikola. Vi kan äta en jäääättestor måltid, och verkligen vara jag-tänker-inte-röra-mig-på-tre-månader-för-om-jag-rör-mig-så-spyr-jag-mätt. Fem minuter senare så tar man fram godiset. Egentligen inte för att man är hungrig, utan för att de är gott, o du är inte alls mätt längre. Lasse tycker jag ( vi ) är konstiga. Han förstår inte hur jag kan vilja ha godis så direkt efter att vi ätit, han ser de som ett tecken på att han lagar äcklig mat, vilket han verkligen inte gör. Det är jätte jätte jättegott. Men.. som sagt. jag kan äta lite mer efter ett par minuter. Kanske inte så konstigt att jag går upp i vikt.. ^^


näe. nu ska jag äta frukost o titta lite tv, o vänta på att fuckingjävlakuk-avin ska komma. Vill ha mina böcker NU!! Beställde dom den 24april, skulle ta 3-6 dgr. Hallåååå, vart tog alla söta böcker vägen, vart tog alla söta böcker vägen, ingen som vet ingen som vet?





Btw. va jättesmart i morse. Hade datorn på inatt för jag laddade ner lite, och när jag gick upp i morse så gick jag för att sätta på datorn som vanligt, alltså tryckte jag på knappen o gick iväg. Kom tillbaka när jag läst tidningen o där va en avstängd datorn. Bingo. Jag hade stängt av datorn istället för att sätta på den. Me sooo bright.




Tjingeling!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Lasse

"Lasse tycker jag ( vi ) är konstiga. Han förstår inte hur jag kan vilja ha godis så direkt efter att vi ätit, han ser de som ett tecken på att han lagar äcklig mat, vilket han verkligen inte gör."

Hehe. Tack! Konstig det vet jag redan. Har inte så mycket med maten att göra iof...;-)

Det är nog mer valet av godis jag inte håller med om .Jag hade lätt kunnat äta en efterrätt eller lite god frukt efter maten.

Men en massa grisgelatin och färgämnen... urk

2007-05-09 @ 09:57:22

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback