Saker jag gjort:

saker jag gjort:

(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
( ) varit hög
(x) varit full
( / ) hånglat med någon av samma kön (Räknas pussar?)
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
( ) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis (Fick "Den lilla boken om dåliga ursäkter" av Sanna... Jag tror hon ville poängtera ngt.)
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat (50% närvaro på bildlektionerna i Gymnasiet, men jag fick MVG iaf ! )
(x) legat med en medarbetare (De va ju inte bara en, utan två! Glad att jag slutat på Avant kan jag ju säga. ehem. )

( ) sett någon dö
(x) varit kär i en av mina internetkompisar (Kalle, that says it all )
( ) varit i Kanada
( ) varit i Mexiko
( ) flygit
( ) spytt i en bar
( ) sett en del av dig själv brinna
( ) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) varit i ett våldsamt förhållande (Pyskisk misshandel var de iofs. men de måtte ju räknas som våldsamt?)
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl (Sånt gör jag fortfarande, som 22åring. ^^ )
(x) lekt uppklädd (Gjorde jag säkert när jag var mindre.. :) )
(x) hoppat i en lövhög
( ) åkt släde
(x) fuskat när du spelat spel (När jag tröttnat på att de inte händer ngt kul ^^ )
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet (Jag har en svag känsla av att jag har gjort de.. missade lite på en lektion. ehe)
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) varit med i en jordbävning (en jätte jättesvag, här i Halmstad faktiskt! )
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd (Händer titt som tätt ^^ )
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt dig som en utstött (hell ja VA utstött, så går de när man försvarar de svaga. Men jag fick respekt sen iaf )
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) dansat i månljus (daaansar, i mååånen skeeeeen )
(x) hatat ditt utseende
( / ) varit vittne till ett brott (Men har som alla andra gått förbi : / )
(x) ifrågasatt ditt hjärta
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
(x) känt som om du håller på att dö
(x) gråtit dig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
( / ) sjungt karaoke (ofrivilligt isåfall... och jag har förträngt det )
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) gjort något med dig själv som du inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan (gör jag fortfarande. )
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
( / ) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om ( under avdelningen; Förträngda ögonblick)
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
( / ) åkt rullskridskor (inlines iaf)
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/katt-mat
( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungt i duschen (Gjorde de förr, vågar inte nu, är bergis på att grannarna lyssnar)
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att du gift dig med någon
(x) limmat fast din hand i något
(x) fastnat med tungan i metall ( man kan ju inte tro på allt man hör, man måste ju prova också)
( ) pussat en fisk
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
( ) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka (one word... Hultsfred... )
( ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
( ) haft en träkoja
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam (Men jag ser den hellre ensam än med ngn som skrämmer upp mig)
(x) tror på spöken
(x) blivit tillsagd av en främling att du är het
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov (tror jag skrev upp allt på ett suddigummi, men jag använde de aldrig.. )
( / ) haft en Britney Spears-skiva (syster min hade en, som jag snodde nångång.. räknas de? :p )

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback