Vuxenpoäng..

Ohh. jag önskar att jag kunde få tag i en såndär tabell där man kan räkna ut sina vuxenpoäng. Ngn som har en sådan i bakfickan som kan skicka en tro?

Jag har iaf mobilabonemang, Ica-kort, storhandlar då och då, lägenhet, sambo, två tidningsprenumerationer (Illustrerad vetenskap - måste fan ge dubbla vuxenpoäng, och FHM- ger möjligtvis snuskpoäng.. ^^) och idag ska vi till banken o se om vi kan få ett lånelöfte :)

Vi tittade ju på en lägenhet på Vallås.. och tjaa. den är kanske inte underbart vacker. Men jag gillar den. Underbar liten altan, liten trädgård, söt liten hall ( som MÅSTE målas om , den är knallröd med svarta mönster.. uuuuuhhh).

Dock måste lilla rummet, köket och badrummet fixas lite. Men Hey! Man kan inte få allt. Det enda dumma är att den ligger längst bort på vallås. Iofs så vill jag tillbaka till vallås, jag har ju andra band till de än vad Lasse har. Jag är ju uppväxt där för tusan! Komma inom gångavstånd till Sanna, och familjen. Och sen ligger den precis brevid våtmarkerna, perfekt o gå där med vovven! :)

Näe dags o göra sig iordning o sen läsa lite. Ska in till stan runt halv två.

Wish us luck!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback