Basshunter

Sitter o lyssnar på Basshunters nya.. Now you're gone. En "engelsk" version av Boten Anna. Samma låt, men ny text helt enkelt. Och den är ganska bra faktiskt. Fastnat liiiite liiite.. men bara lite.

Här kan du hitta låten
längst ner på sidan ligger videon.



Imorrn är både jag och Lasse lediga. Får se om vi hinner rensa ur garderoben innan jag ska jobba klockan 16 - 20.30. Lasse ska hitta på något med Högrevet imorgon. Långkok. Blir nog smaskens :)
Får en härlig måltid när jag kommer hem helt enkelt.
Men som sagt, innan jobbet måste jag rensa ur garderoben på saker som inte längre passar. Alltså typ.. halva garderoben. Har insett att jag aldrig någonsin kommer komma i  XS igen. Mina höfter förbjuder typ det. :) Spelar ingen roll hur mkt jag tränar nu, jag kommer inte komma i mina gamla ( härliga och fina ) kjolar. Höfterna sätter stopp för det.. Tröjorna. Eh tja. Jag har tydligen växt på längden på ngt vänster. Jaja. lite på bredden med kanske. Men men.  Life's life.


Natti.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback