Dagen börjar ju bra..

. eller inte..

Dom ringde från jobbat kvart över 8. Ville att jag ska försöka komma in till halv tio. Och sen kan det EVENTUELLT bli som så att jag jobbar till 21 ikväll, om Linda inte svarar, så vi kan byta tider, så att hon jobbar till 21 och jag till 20.15. jag älskar när dom gör sådär. Tråååkigt. Men men, har typ inte mkt pengar kvar av lönen ( den där bettskenan grävde ett djupt hål i plånboken ). Så jobbar jag så handlar jag inte så mkt heller. Yay me. Eller ngt. Träna imorgon kanske? Hm. får ta o ringa Sanna, nu ska jag iaf göra mig iordning för en superlång dag i Kassan på Willys.
9.30-21 eller 9,30-20.15. Spännande.

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal.

va jobbigt :\ men du gumman, du är duktig som jobbar. det finns inget ledigt åt mig på willys i jul?
BEHÖVER JOOOOBB.

tråk att man har liiite pengar kvar i början av månaden. det har jag med :( kram vännen!

Postat av: shoegal.

hallå kvinna, uppdatera½

2007-11-16 @ 12:06:02
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback