Ett år..

image284

Ett år har gått sidan Kidda försvann.
Känns fortfarande som om det var igår.
Jag kan fortfarande få för mig att jag ser honom någonstans,
bara för att inse att det är någon annan, och att det ändå inte hade kunnat vara möjligt.
Jag kan fortfarande undra när Kidda ska logga på sin präst,
fortfarande komma på saker som jag tänker, detta borde jag berätta för Kidda.
Jag har fortfarande inte varit vid hans grav. Jag missade hans begravning.
Det gör ont i mig pga det. Men det fanns en anledning till att jag gjorde det. Men det ska jag inte prata om idag.
Tänk inte alltid på er själva, tänk även på era vänner. Hjälp dom om dom behöver hjälp.
Ett år har gått, och alla undrar fortfarande varför? Varför varför varför ??

Vi saknar dig Christian, om du bara visste hur mkt.

image285
Bild: www.tillminneav.com ( sök på Christian)



Christian Sellergren
17/12 1984 -- 3/11 2oo6




http://www.christiansellergren.se

Pernilla Sellergrens blogg:
http://blogg.aftonbladet.se/8408/




Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback