Frågor...

.. och svar.


* Hur kommer det sig att du updaterar så sällan?
Just nu pga att jag läser igenom min älskade Anita Blake serie (
http://sv.wikipedia.org/wiki/Anita_blake , ja jag har alla utom den sista boken, väntar på att den ska komma ut i pocket, palla ha alla böckerna i pocket utom den sista.. ) och för att varenda gång jag går in på blogg.se så slutar det med att jag sitter och random klickar in på mig på olika bloggar som ligger på topplistan, uttråkad? Va? Vad menar du med det?

* Hur kommer det sig att du är nästintill beroende av MER apelsin nuförtiden?
Den må vara snordyr att dricka ( 10 spänn per flaska + pant ), men oh so otroligt god. Och på ngt mysko sätt så blir jag mindre godissugen av den med. Nyttig kan jag väl knappast kalla den, men det är iallafall inga tillsatser i.

* Vart tog dina söta bilder vägen? Vart tog den söta lilla flickan.. eh. never mind, spårar ur här. Varför lägger du inte in så mkt bilder?
Tappat suget. Inte kul o fotografera när ingen säger ngt om bilderna, och sen så måste man fibbla så jävla mkt me dom för att folk snor dom annars. För övrigt så vet jag inte riktigt var sladden är till kamer... vänta lite.. Jag har ingen sladd till kameran. Jag har ju ffs kortläsare.  Får jag skylla på att jag gick upp 8 idag för att träna tidigt? Snälla? om ni får en bild direkt? Blir ni glada då?


image288
Mina glasögon efter att ha cyklat hem från stan i ösregn..


*  Du hör ju aldrig av dig, hur dåligt minne har du egentligen?!

Låt mig säga som såhär.. Jag har otroligt väldigt supermkt dåligt minne. Verkligen. Fråga vem som helst.


* Nåja, vad gör du nuförtiden?
Jag spelar World of Warcraft ( Japp, jag är en SÅN ), letar jobb lite smått, letar lägenhet lite smått med, tränar, läser och undviker att städa för de mesta. Tvätta går ju an o göra nuförtiden, nu har vi ju iallfall tvättmaskin och torktumlare i lägenheten. Men städa. Näesch.  Tråååååkigt.

* Sist, skriv bara lite random shit efter som din fantasi har sinat..
Har suttit  och tittat på gamla bilder från högstadiet http://www2.utb.halmstad.se/va2/nostalgoteket.htm, har ätit den nya favorit  pizzan ( hej då, capriccosa och Hawaii, hallå Ciao Ciao från Kärlekens Pizzeria ).  Och nu tänker jag lägga mig och läsa vidare på Narcissus in Chains, och imorgon blir det Aros fortet ( fråga inte, jag har inte heller någon aning)..


natti!


Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback