Önskelista

Dags för julönskelista. Kände för att ha någonstans att skriva ner den :) Perfekt o ha här, bara te o updatera och flytta upp den när jag vill. Och ta för guds skull inte åt er. Ville bara ha någonstans o skriva ner det. Och min familj kan även ta del av det :) ( min familj får gärna ta åt sig.. oohja :D )





Som sagt så updaterar jag efterhand jag kommer på ngt.
Även om jag inte köpt ngn present än, så har jag börjat kolla runt :)
          


      

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

Ja oooh, vad mkt tips man fick här.. bah!

2007-11-30 @ 11:07:26
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

juni är en tik! tror hon är rumsren så då skulle ni slippa det! syrran som är mamma till henne är väldans prinsessaktig precis som jag! Och nästan lika snygg! kolla mina bilder så kan vi beskådas tillsammans med Lena på utställning. Hoppas du får det du önskar av tomten förresten! Vår tomte brukar lukta och låta som matte och ha köttbullepaket med sig. jag brukar tjyvöppna paket som ligger under granen...

Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Skicka ett mejl kan jag berätta mer!

2007-12-02 @ 17:02:40
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback