Ajj.. ajjj..

...AJJJ...


Har lyckats dra på mig tandvärk. Vet inte än om det är hål i en tand, eller om jag har gnisslat tänder för mkt ( måste fixa bettskena fort som faen) eller om det är som så att jag har bitit ihop för mkt, ngt jag gör när jag koncentrerar mig, eller stressar. Har ont i hela käken just nu. Igår satt jag o ojade o ajade mig halva kvällen.

Imorse beställde jag tid till tandläkaren.  Lyckades få en tid kl 15 idag.  U n d e r b a r t!  Va rädd för att jag skulle behöva sitta o undra vad det kan vara när jag jobbar. Jobbar nämligen 16.30-21 idag. Kul o sitta där o grimaserar när jag får som ondast. Blir till o ta en värktablett innan jobbet tror jag.  Är iallfall ledig imorgon och på torsdag, så om det är ett hål så fixar dom förhoppningsvis det ganska snabbt. För så kul är det inte att ha smärta som kommer från överkäken, går upp mot ögat och sen vidare upp i huvudet.  Spänner spänner. AJJ.. Kanske borde äta frukost iofs. Alltid bra o äta.
Sen ska jag bara vänta på att klockan blir 14.40 så jag kan cykla till tandläkaren. Kosta vad det kosta vill, men jag tänker inte ha såhär ont mer. Tur att lönen kommer snart. Fast jag har iofs pengar kvar på kontot, så ingen ko på isen.


Shit va osammanhängande jag skriver.. aja ni förstår väl att jag yrar pga smärtan eller ngt. ^^

See ya!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback