Ajj..ajj del 2

 

Så nu är jag hemma från tandläkaren. Bidde inte ngt svindyrt hål att laga.

Dock bidde det en bettskena för 2 600 kr ^^ 

Men men, när jag va där förra året så sa hon att jag gnisslar tänder och kommer behöva en, hon gav mig tid till nästa år att spara ihop pengar iomed att den är lite dyr. Så jag visste ju att detta skulle komma. Nu visar de sig att jag biter ner för hårt. Och alldeles alldeles för hårt på högra sidan. Har tydligen mkt utvecklade käkmuskler där, som går upp till tinningarna. Därför jag har ont ^^

Så dom gjorde avtryck och skickade iväg, så jag ska komma tillbaka nästa onsdag och få min bettskena.

Slutet gott allting gott.

Nu ska jag ta en värktablett innan jobbet.



Tack för alla kommentarerna på förra inlägget btw. och Denise, kan du skriva din bloggadress till mig? Har tappat bort den!


Puss på er alla!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Denise

http://thinkingaboutthis.blogspot.com

men har varit väldigt dåligt med bloggande det senaste, vet inte om jag tar upp det igen eller inte, får se lite :)

2007-10-23 @ 17:15:11
Postat av: shoegal.

hyresrättföreningen kan inte göra något gumman eftersom dom inte har någon aning om vem han är :S han är ju ingen alls för dom.

dom vill inte göra FÖR mycket heller för dom kan förlora sjukt mycket på de. :/ men tack för tipsen gumman!


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback