Angel/devil

Titta va söta! Fick jag av Lasse för ett par dagar sedan, har inte hunnit fota dom bara :)


image272image273
Ängeln har vingar på ryggen och djävulen har en röd cape och en röd svans med ett hjärta längst ut.


Så förbaskat söta!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sara

Heeej,
jag måste fråga!
VAR?? får jag tag i ängeln/djävulen??
De är ju bara sååå söta!!
Mvh Sara
Ps vicken tur att jag surfade förbi!

2007-10-05 @ 11:15:19
Postat av: Madde

Sara: Vet faktiskt inte var man kan få tag på dom , men dom kommer från Nici som brukar finnas lite överallt. Min pojkvän jobbar i en bokhandel/pappershandel, och dom säljer sådana. Nici brukar ju sälja sina saker på ganska många ställen, dom har mkt nyckelringar och dyl. Har ju tyvärr ingen mail-adress eller hemsida o skriva till dig, så hoppas att du tittar inom här igen o ser vad jag svarat :)
/ Madde

Postat av: shoegal

supersöta dom var, som du fick av din älskling : ) du vet inte VART han köpt dom? =)

2007-10-10 @ 08:12:58
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback