It was groomingday..

.. yesterday..


image270

Japp, igår mådde jag som sagt lite bättre, men inte så bra att jag orkade springa runt en massa, så jag satte mig vid datorn istället och tittade på lite csi. Och noppade ögonbrynen, vilket verkligen behövdes, har inte orkat fixa dom på mkt länge ^^  Bilden ovanför är före bilden kanske ni förstår :) Så gåre när man är latmask o skiter i hur man ser ut :)

Sedan testade jag såna här pormasksplåster, skitcoola :p dom liksom drar ut pormaskarna, jag som är lite konstig, tycker de är kul o studera dom efteråt.. Fanns dom där verkligen på min näsa innan.. ?

image271
Skrik och gråt, förfäras o förundras, så här ser jag ut när jag precis noppat ögonbrynen, har mina typ 6 år gamla glasögon och har pormasksplåster på näsan o hakan. Förstår inte varför jag inte ser lika glamorös ut som personen på förpackningen gör.. eller hon va kanske illustrerad, kanske är därför?. hmm.

Kan berätta att man känner sig ganska fånig o dum när man sitter med dom där plåsterna.. Har tvingat Lasse o testa dom en gång med, fast det va en aning painful för honom o dra av dom, han har ju lite skägg i vägen.. ousch.

btw. mina ögonbryn ser lite bättre ut än vad dom ser ut på bilden, på ngt sätt har jag borstat ner dom litegranna när jag tvättade ansiktet. Bra jobbat Madde..


Har jag nämnt att jag har beställt nya glasögon btw? Gjorde jag i Lördags, drog med Lasse, mamma och Rebecca för o visa. Hittade ett par som jag funderade på att beställa, och sen provade jag ett annat par som jag kollat på innan, men då fanns dom bara i rött, nu fanns dom även i grått, och mamma, Lasse, Rebecca och jag nickade i takt. Dom va perfekta. Jättesöta är dom :D Ska bli kul o kunna se med mina glasögon igen, slippa vara så beroende av mina linser. Ser ju knappt med dom jag har nu, kan abslout inte köra bil med dom, går knappt ut med dom om det inte är mellan lägenheten och tvättstugan. ska bli skönt o slänga skiten.


och appropå tvättstuga.. Så har vi väntat i två veckor nu.. På tvättmaskinshelvetet. Hela tiden har vi fått höra att det som tar tid är när dom ska installera duschväggen och vatten och allt sånt. Men seeen när deeet är klaaaart, då är de klart på ett kick! För dom har ju redan tvättpelarna ståendes någonstans. Yeah.. right.  Ringa och tjata lite till på HFAB, vi har nada rena kläder, och har inte kunnat komma ner till tvättstugan på ett tag heller. Ska ner strax o se efter om det finns tvätttid till imorgon när Lasse är ledig. För jag klarar inte av o springa med tvätten själv nu när jag är sånhär. Hatar o vara sjuk.. och tar snor aldrig slut?! Har snytit upp två toarullar och en halv hushållsrulle nu. Det börjar bli lite löjligt.

Tänkte städa lägenheten idag, lite smått iaf. Ser ut som faen här.


Näe.


See ya

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Anna-Lena

ha ha.. jag får inte gå upp. jag kommer inte få lön förrän i slutet av januari. ska upp till sälen och jobba och kommer inte kunna få mycket till lön innan jag kommr upp och ha jobbat en månad. har suttit i 20 mintuter telefonkö två ggr nu. men tycker att AMS borde veta hur man gör med alfa kassan!det borde ju va fler som frågar en oss två ju! aja... nu hoppas jag på att alla papper är inne. tänkte ringa dem imorgon för papprena kom in i dag. mest bara för att kolla om alla är inne så de inte dröjjer ännu 5 månader innan de skickar papper till mig och säger att de e ett papper som fattar.. ha ha

Postat av: shoegal

haha IIIU sitter du och inspekterar när du dragit bort dom från näsan & hakan? hehe. gör inte det ont? fått den uppfattningen att det gör ont när man drar bort dom. vill också göra sånt, men vart hittar man dom?

orka bry sig om ögonbrynen. jag rakar av det jag vill ha bort med en smal rakhyvel och det är lika stor skillnad där som när man plockar dom bara att det inte gör lika ont. mina ögon tåras efter varje ögonbryn som plockas. GÖR OOONT >.

2007-10-10 @ 08:14:39
URL: http://www.butterflie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback