These glasses are made for..

.. showing, and that's just what they'll do..


Äntligen kommer lite bilder på mina nya glasögon. Tog ett tag o få till en bild där jag inte ser ut som ett pucko eller liknande. Dom som såg bra ut var suddiga som fasen. Men nu jäklar!

image274



Tycker om bilden i mitten, den tog jag när jag hade på mitt stooora nattlinne och nytvättat hår. och ignorera tvättstället på de högra bilden, det gör jag o Lasse varje dag ^^ hehe.

Det är så jäkla skönt att äntligen se ngt med glasögonen, har redan förvarnat Lasse om att det antagligen blir lite fler promenader framöver nu när jag slipper krångla med linser före.
Idag är Lasse ledig, så om en timme eller så så ska vi cykla hem till mamma o pappa, sen ska vi ta med Leo på en biltur till Grizzly och köpa halv- och helstryp till lillkillen, han börjar bli stark nu, och när jag och Sanna är ute och går med Leo och Sammi så gör Leo små rusher hela tiden mot Sammi eftersom han vill leka, och sen vill han helst springa ner i nerförsbackar, inte det lättaste o hålla honom när man själv har svårt att ha kvar fotfästet :)

Ne, nu ska jag hitta på annat innan vi ska åka, bjuder dock på en bild på mig från igår när jag har tagit av handduksturbanen efter duschen :D Me = fånig

 image278



See ya!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: shoegal

haha söt bild på dig med ruffsigt hår. sött leende : ) jättefina glasögon också. måste vara skönt att slippa se suddigt nu. jag måste använda mina också men eftersom jag aldrig haft innan så vänjer jag mig aldrig dvs jag spänner mig när jag har på mig dom så jag får huvudvärk :( usch.

KRAM maddäää!

Postat av: shoegal

:S gah. läskigt :| jag är också sådan som går på magkänslan när man flyttar till något nytt. jag känner mig jättetrygg här, men sen jag fick höra det igår blev jag fan livrädd. vågar inte gå upp i tvrummet och se på tv nu om det är mörkt där uppe. måste nämligen gå upp för trappan för att tända en lampa där. skitläskigt :| och igår sa niklas att vår hyresvärd sa det till oss innan vi flyttade in, att det spökade här. antingen hörde jag det inte eller har jag ignonerat det. det är inte alls skoj :S jag är mest rädd att man kanske får syn på henne. jag har fått kalla kårar när jag varit i köket ibland . . precis som någon står bakom mig.

tack för tipset om glasögonen, vännen. ska gå ner och hämta dom i köket nu & försöka ha på mig dom hela dagen.
PUSSEN!

2007-10-10 @ 09:21:45
URL: http://www.butterflie.blogg.se
Postat av: calee

du ser ut som en lärarinna! :P

2007-10-13 @ 15:32:58

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback