Zombieinlägg..

.. i dag.



Trött som faen är jag. Igår fyllde Daniel 31, så vi va där o spelade lite Guitar Hero 2 ( och jag visade mina überskills), Buzz och snackade allmännt. Härlig  avslappnad kväll med ett gäng människor :) 
Så. trött. Kom hem runt tolv. Gick o la mig runt halv ett. Upp nu halv sju för jag ska jobba 8-12.45. Hmm. kan nog sova middag när jag kommit hem sen ^^



Näe. dags o äta upp frukosten och försöka att inte somna med huvudet på tangentbordet.


Gääääsp.




och nej Äm, jag har inte gett upp bloggen för Facebook. har bara haft bloggtorka. Inte så mkt o skriva om. Har mest vart ute o gått med mamma o pappas hund nu i  en vecka och har numera en överansträngd hälsena, så jag haltar så fort jag anstränger foten och sen vilar en stund.  Inte så jättemycket o skriva om som sagt :)



och btw. Va fasen kommer alla dom här invitationarna ifrån? Zombie, ninja, superpoke o fan vet allt. Jag orkar inte . Har säkert 10 olika sådana invitations. Har inte tackat ja till ngt. .. Alls..
Så sluta skicka.



Zzzz..

Ne. äta va de.

See ya

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback