Klockan är 5.22..

.. och om du tror att jag inte lagt mig än så tror du fel.

Inventering idag: 6-11 jobba i kassan 11.30-15.30.


Jag är inte alls trött nej då. Blev bara väckt sisådär 10 ggr efter att jag lyckats somna klockan 22. Juni sprang och hoppade på mig, Lasse var inne o pratade(!) och hämtade henne, han gick o la sig, Juni hoppade lite till på mitt ansikte, Juni rev mig på händerna eftersom jag inte lyfte på täcket etc. Så jag har sovit ungefär fem timmar utan avbrott. Dom första två räknar jag knappt eftersom jag blev väckt hela tiden. ^^




Elaka Willys som tvingar upp oss såhär tidigt..
Hm. En tanke slog mig just. Dörrarna in på Eurostop är ju låsta vid denhär tiden, hur faen ska vi ta oss in?!
Bäst o köra lite tidigare.



Zzzzz.

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

jo jag ska berätta!! (fast du har nog märkt det).. de flesta av dom på golvet (iaf dom som börjar tidigt) har kort så dom kommer in genom de låsta dörrarna.. så du får helt enkelt hopps att du kommer samtidigt som dom..! annars kommer de säkert ngn vänlig själ och öppnar när alla andra utan kort saknas.. visst vare så?! :D

2008-04-03 @ 08:44:52

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback