She shoots she scoooores..

  Som vanligt så lyckas jag med något. Denna gången så har jag lyckats få en inflammation i hälsenan. Tjoho. Äta inflammationshämmande nu ett bra tag, gärna med lite inflammationshämmande gel på. Sen äre så lite ut o gå som möjligt. Bra när man har hund. verkligen. Men men, iomed att Juni ändå löper så blir det inte så jättelånga rundor då hon har lock för öronen och vägrar gå fint i koppel.

Men men. vi får la ta tag i träningen senare. När allt på mig läkt. Blä. Ne nu ska jag nog spela lite Wii.

See ya!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Martin

Hej sötnos!

Riktigt kul att du skrattade. Jag vill så gärna kunna underhålla lite, övar hela dagarna på att bli bättre på det nu.

Att agera framför kamera är inte ibland så lätt som det många gånger ser ut...

Har redan en video till klar. Nummer 3.

Den kommer komma upp någon gång nästa vecka. Måste posta hem den först.

Men men, kram på dig!

Just det, en annan sak.

Ska vi välja varandra som favvo på bloggportalen? Gå med i listkriget tillsammans ba!

http://bloggportalen.se/BlogPortal/view/BlogDetails?id=16017

Klicka på välj som favorit uppe till höger, regga dig, sedan säg till så väljer jag tebax.

Om du känner för det bara.

Så... nu sova. =)

Postat av: Anonym

har du varit hos doktorn? ..dåligtimmunförsvar...xD

2008-04-11 @ 18:36:34

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback