Bilder del2

Nu ska förhoppningsvis Blogg.se ha ordnat upp sig. Ska bara få upp min mobil så ni kan få lite nya bilder.. Men för tillfället så ligger en liten italienare i knät på mig och vägrar flytta sig :)
Sådärja, nu ska vi få tag på lite nya bilder på yrvädret.



Tagen igår när hon lekte rövare :)




Lilla sovande akrobaten.


Ligger och solar och spanar i fotöljen.


Ligger o gosar i Lasses famn
(ignorera hans illgröna tröja, han har precis målat taket i köket)


Jag försökte få till en bra helkroppsbild, gick la sådär ^^



image343
Min lilla Juni <3




Sådärja, ska försöka fixa lite bättre helkroppsbilder så ni kan se hur fin hon äääär :)

nu ska vi gömma oss i vardagsrummet lite tror jag.

Ses!


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: sanna

naw, va söt hon e! en riktig liten mys,,

2008-02-12 @ 11:00:57
Postat av: em

gud va fin hon är maddä! du har verkligen gjort ett jättefint köp. älskar den rasen, den är så fin. hade lätt velat ha en sån hund också men det får räcka med 2 så länge. nästa köp blir en chihuahua :) men oh, hon har så fina ögon! blev helt kär i bilderna. hoppas vi kan ses och träffas med hundarna någongång gums. PUSS

2008-02-12 @ 12:47:34
Postat av: huntard

tackar vet ja sigge ;)

2008-02-12 @ 16:00:02
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

ser ut som om Juni har bra prinsessfasoner! det verkar ju som om husse har funnit sig väl tillrätta dessutom!!!!Lycka till med det lilla yrvädret!!!!

Postat av: Mattias

Spiiiinkis! Du matar väl henne? ;) Nah, skoja bara. Jättesöt... (fortfarande). ;P

2008-02-12 @ 19:49:20

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback