Bilder!


Jag nu har jag äntligen fått tummen ur.. eh ja ni vet. Alla bilderna är tagna med min mobil, så kvaliten är lite sisådär. :)
Tror jag ska skaffa ett blogger konto endast för att föra över videos, filmade nyss när Lasse och Juni lekte med pipisen. Juni apporterar fasen mer än va Leo gör ^^ Hon springer runt med sitt rosa mjukisben med pip och släpper den framför fötterna på oss och springer och hämtar när man kastar iväg :)

Men, här kommer dom utlovade bilderna!




Men vfan. ANDRA gången som blogg.se inte publicerar när jag säger till, och sen raderar den hälften av det jag skrivit. Gah.. Blogger eller tjejsajten. Hmm. måste bestämma mig tror jag.


Juni myser i soffan med sin döskallefilt.



Ni får fler bilder senare. Blogg.se har allvarliga problem enligt mig. Den döper om bilderna just nu så när jag väljer en bild, så kommer det en annan, dom är blandade huller om buller. Aja. resten imorgon?

Ses

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rally-Sally

ganska lik mig faktiskt fst hon är svartare förstås. ser att pälsen är liak utsökt tunn runt ögonen och nosen har den lilla pikanta knölen , ögonen har också fast de är lite mörkare än mina, det pikanta lemurutseendet! Hmmm hoppas ni kommer att trivas ihop!

Postat av: em

söt hon är!

2008-02-07 @ 12:11:23
Postat av: Anonym

/shiver.

2008-02-07 @ 15:50:00
Postat av: Mattias

Naaaaaaw.... såååå sööööööt! :)

...

Angående blogger så har dom en funktion som sparar det du skriver lite då å då. Så skulle något knasa sig (vilket det iofs aldrig gjort för mig), så är det lätt att fortsätta där du var. :P
Vet inte om det finns sånt här också, eller på tjejsajten? ...men hur som helst, en bra funktion.
Blogg.se verkar mindre stabilt. Det är uppfattningen jag fått av att läsa din blogg iaf. :P

Näpp, nu blir det lunch! Ha det, puss kk! :)

2008-02-08 @ 15:15:53

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback