Funderar..



Funderar litegranna. Funderar på att skapa en egen blogg till Juni på Tjejsajten, men jag funderar även på att skaffa mig ett blogger.com konto. Mest för att min mobil kan skicka bilder direkt till en blogger.com blogg. Smidigt smidigt.
Hm. ne får nog fundera lite mer på det. Juni får nog en egen blogg i slutändan iallfall och jag tycker om Tjejsajtens upplägg för att kunna ändra layouten. Lite lättare än blogg.se om man vill få det lite personligt :)

Aja, lär få lite tid på mig att fundera när vi kör och hämtar Juni imorgon :)


Ska köra härifrån typ åtta-halv nio. Åka inom IKEA i Gbg när vi ändå kör förbi (min tvbänk sviktar i mitten, skitsnyggt! :p ) och sen kör vi vidare till Qvickelyckan för att hämta Juni.



(Detta inlägget var längre när jag skrev det igår, men ville inte Blogg.se updatera sidan, och jag fick fibbla lite. tydligen så ramlade halva texten bort då, och hinner inte skriva ny nu innan vi ska sticka.. :p )


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

ni kör vidare till qvickelyckan för att hämta qvickelyckans..? okej.. :-P

2008-02-04 @ 06:52:27
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Lycka till med vår syster!!!Skriv såa tt vi kan läsa vad som händer!
Vi är så nyfikna! Fullt ös medvetslös är vi rädda...var inte oroliga om hon inte är helt rumsren. kajsa blev inte helt rumsren förren efter första löpningen vid ett års ålder:-) Sally var klockren när hon var 4 månader. Stora systersyndromet...


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback