Pipipipip..



Jag kan ge er en ledtråd..

Det är inte Juni som piper.


Nä, hon har varit en ängel :) Sov så sött brevid min mage (under täcket såklart) inatt, sen gick vi upp vid åtta  och gick en långrunda.  Sen va de lite mys och gos i sängen. Sen kom Lasses pappa som blev ordentligt utskälld, inte vet vi varför, men han va jäääätttefarlig tyckte Juni. Han hängde dock kvar i lägenheten, så till sist så kunde hon ju inte undvika honom hela tiden utan gick fram och hälsade :)

Igår kissade hon inne tre gånger, men bajsade ute, och idag har hon kissat inne två ggr, men denna gången prickade hon tidningarna istället, och sen va jag nyss ute med henne och då kissade hon ute för första gången och fick en godisbit som belöning :)


Det som piper är en pipleksak som jag köpte på Maxi :) Åkte dit med mamma för att köpa Guitar Hero 3, hushållspapper och tvättmedel. Såklart slank det även ner en pipleksak (ett rosa ben i tyg), lite ben (fanns inga bra grisöron) och en liten boll. Så imorgon blir det nog till att släppa henne i hundgården och kasta lite pipis och boll. :)

Hon verkar känna sig lite mer hemma nu iallfall, och skönt är det. Nu kan hon vara i ett annat rum och sådär. Hon älskar min fleeceinklädda soffa, dit springer hon hela tiden som en jojo. Där ligger även lite kuddar och två stycken fleecefiltar. Favvoplats #1.
För tillfället så springer hon runt här i datorrummet med pipisen och praktiskt taget BER om att vi ska kasta den, sen skuttar hon iväg och glider sista biten in i en väl utvald möbel. Galning :D

Nej, nu blir det lite gos och mys och lek med Yrvädret innan Pizzan kommer.

Ses!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Vad kul att det redan går så fint! vi qvickelyckeflickor är som alltid riktigt goa hundar! Lycka till och vi följer med spänning vad ni har för er! matte längtar efter bilder!

Postat av: Mattias

Alltså... TVÅ inlägg utan bilder. Kom igen nu Madde, har batterierna till kameran tagit slut eller vad är det frågan om. :P Vill ju se våffääääääään. :D

Puss kk.

2008-02-06 @ 18:35:48

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback