Yrvädret slår till igen.

Hon gav mig nyss en rejäl hjärtattack. Hon sprang runt och busade med sin nya pipis ( lila som de står princess på, passande nog ^^ ) och va uppe i soffan och vände. När hon sedan hoppade ner så slog hon i sidan i soffbordskanten ( av trä, hårt som fasen och spetsig ), först såg hon förvånad ut, sen hoppade hon upp i soffan och la sig brevid. Själv blev man jätterädd och kände igenom henne grundligt, verkade inte vara något skadat, men hon ska ta de lite lugnt nu och så håller jag stenkoll på henne.
Men shit va rädd jag blev.





Appropå inget alls så har jag en liten fläskläpp idag. Tandläkaren lutade sig lite där igår när hon lagade mina tänder. Väääldigt snyggt idag. Sårigt och vackert :)


Ikväll blir det 30års fest hos Johanna och sen hem till Martin och Sandra för att fira Martin/inflyttningsfest.


Men först ska vi träffa dagmatten och få leka lite med en dvärgpincher :)

Ses!



Förresten, ingen av Italienartjejorna som vet vad man kan göra med hårda öronkanter tills jag får tag på idominsalva eller liknande.. ?
 (har tittat lite på vinthundsforumets tråd, men hade behövt något nu :) )


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Olivolja till fnasiga prinsessöron

Postat av: Helen

Vi har ett soffbord med glasskiva och när Juni var här var hon frekvent inhoppare och missbedömare av hur rumpan hängde med i det bordet =). Efteråt tittade hon förebrående på oss som om det var vårat fel....
Jag tror inte hon riktigt vet exakt än var hon börjar och slutar =D.

Visst blir man livrädd av smällen, som brukar resonera fint i ev. koppar och glas man har på bordet, samt eventuella illtjut från den överraskade hunden, men det låter nog oftast mer än vad det är.

Instämmer om olivoljan =).

2008-02-16 @ 22:52:37
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

balta på så got det går med bommullstussen. jag ahr gett upp och faktum är att öronen är bra i år hittils. sally hatar att amn kladdar med hennes öron. det gör on säger hon .Kajsa har tjock päls och inga besvär alls. Du kan egentligen ta vilken hudcreme som helst (de flesta är nog tyvärr testade på djur...)men olja är bra! Lycka till med yrvädret! sally käkade upp ett fiskskelett vid haverdalsstrand en gång det kostade oss tre tusen spänn och en resa till Getinge en söndag....

2008-02-17 @ 20:18:47
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback