Älskling, jag vill ha en bild på oss två:

Japp, det var vad jag sa. Synd bara att man har en sambo som aldrig kan vara seriös ;)


image302  image303
Antingen så fånar han sig eller så ser han högfärdig ut :)
Själv såg man ju bara hyffsat bra ut på första bilden :p

Aja, någongång ska man väl lyckas med att få en bra bild på båda oss två :)






Här får ni iallfall ett gäng bilder på Sammi.


Den första bilden så ligger han bakom Lasse. Klumpen som sticker upp är alltså Lasses rumpa :)
På den andra bilden ligger han o sover när jag låg o läste. Han ligger i Lasses säng såklart :)

image306






Alla bilder är tagna med min mobil, men hyffsat bra kvalité ändå :p




Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: em

haha niklas är likadan. antingen högfärdig, eller fular sig :P haha. puss gums

2008-01-17 @ 17:58:30
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Vilken läskigt stor lurvig hund! Tur det snart blir annat!!!!


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback