Du vet att du är hundägare när:



du går runt med bajspåsar i fickorna.. hela tiden.




Idag jobbade jag 8-11, skönt. Skulle iofs egentligen varit ledig, men det bidde visst inte så. Har jobbat sexdagarsveckor sedan mitten på december, i början på december jobbade jag tio dagar i rad. Börjar kännas i kroppen nu att den inte får vila. Skönt att man rör på sig mer än innan iallfall, är ju ute och går med Sammi hela tiden och nu har jag ju gått fram och tillbaka till jobbet med, tar ungefär 20-25 minuter. Börjar bli redigt vältränad ^^
Skönt när Juni kommer, för då kanske man kan ta och jogga lite med henne med. 

Woohaa scaryyy. Kändes nästan som om jag tappade huvudet nu när jag skrev de sista, snurrade till och va nära på att dänga huvudet i skrivbordet. Scary feeling..
Fy fasen va skönt det ska bli med två veckor semester. Eller ja, nu blev det ju inte riiiktigt två veckor semester då jag kommer jobba en torsdag då dom behövde hjälp, men semester innan och några dagar efter iallfall. Och i år tänker jag ta ut två-tre veckors semester i sommar med. Har jobbat varje sommar sedan jag tog studenten för fyra år sedan.  Jobbade iochförsig  en sommar mellan andra och tredje året på gymnasiet med. Så fem somrar i rad har jag jobbat. Inte konstigt att jag är så blek ^^
Ne, i år blir de fanemej semester, annars lär ni hitta mig på hispan till hösten.




Sammi va rätt söt inatt, han la sig i min säng för ovanlighetens skull, men efter en halvtimme flyttade han sig och la sig hos Lasse istället :D Och sen när jag gick upp halv sju i morse så bara tittade han på mig.. "Gå o lägg dig igen tokiga flicka, de är natt.. " Han rörde sig inte ens  :)


Ne, dags att vila lite känner jag. Yrselattacken är ett bra tecken på att man behöver vila, för sedan ska jag städa lägenheten för ikväll kommer Lasses pappa och syster hit.


Ses!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback