Hurra för mamma!

 



    Mamma är så snäll så hon hänger med till Gbg, japp nu blire av, och hon är så snäll så att hon KÖR ner, så jag slipper. Även om jag har pendlat mkt och haft körkortet i två år så är jag inte jättevan vid att köra långa sträckor och speciellt inte med den nya bilen. Sen har jag ju inte samma vinterväglagvana som mamma har. Dessutom jobbar hon på Vägverket. Så hon har (ehh hyffsad) koll på saker. Fast hon bara är ekonomiansvarig eller liknande där, men förr har hon gjort allt möjligt inom Vägverket.
Minns när jag va liten och mamma körde runt med en stor jäkla jeep och mätte snödjup och liknande, en dag va jag sjuk och följde med henne, fick hamburgare o allt. Sen så finns ( eller snarare fanns ) det inget bätte än att sova i bilen, jag sov som en stock den dagen och vaknade bara till när mamma stannade för att hoppa ut. Eh. kanske ska tillägga att jag va typ.. mellan fem och tio år när detta hände, minns inte exakt när. Får fråga mamma tror jag.



Jag har verkligen världens bästa Mamma :D





Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

Nååå, var Juni fin? :) Glöm inte ringa sen!

2008-01-06 @ 18:40:51

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback