Ibland hade man kunnat..

.. göra vad som helst för att slippa jobba. Har så ont så ont i huvudet. Bettskenan hjälper som sagt inte alls. Biter ihop så himla mkt under natten så jag måste käka panodil för att kunna jobba. Och det är knappt så det hjälper.
Hade velat ha en helt ledig dag, då man inte ska göra något alls. Kunna sova tills man vaknar av migsjälv, och sen bara slappa. Måste-få-min-kropp-att-slappna-av.  Helspänd. Aja ledig på söndag, jobba fem dagar, ledig över helgen+ månd,tisd och sen jobba fem dagar. Sen hämtar jag Juni och är ledig två veckor ( nästan ).
Fy fan va skönt det ska bli. Håller på o bli knäpp av allt jobb.
Måste till läkaren för en allmän genomgång. Undrar lite varför jag får konstiga tryck över bröstkorgen då och då. och sen måste jag ta reda på varför jag biter ihop så mkt, är det pga stress eller inte? Kolla blodtryck och lite sådant, försöka hitta en förklaring till dom där konstiga minnesförlustgrejerna jag hade i måndags.
Undrar när jag ska hinna det? Kanske borde boka tid till den 28e eller 29e då jag är ledig? Hm. Aja.

Dags o ta sig till jobbet.

Ses.!.

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback