Lasse Lekfarbror



Lasse är Sammis lekfarbror. Idag stod Sammi o tittade på oss när vi satt i soffan, sen började han gnälla. Så jag satte mig på golvet för att leka lite, men nähä, gick rakt förbi mig och tittade ännu mer på Lasse.  Så fort Lasse la sig på golvet så bidde han gaaalen :) 

Haha. Lasse har nyss borstat Sammi och kom tillbaka med en borste som var heeelt täckt av hundhår :) Sammi fäller -lite-.



Krockade igår med en jävla idiot på cykel. Ska berätta mer ikväll.



Ha de fint!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: em

tack gumman! du är också duktig. du & lasse är duktiga! jag vill gå ut med dom, men har lite rädsla inför att gå ut med båda, långa promenader varje dag... vi är för lata ibland dock & bara låter dom springa i trädgården men när jag är ute med dom, och vi möter en hund så SKRIKER yoda. inte skäller. han skriker... och det är hemskt pinsamt för ägarna till hunden yoda skäller på ber mig va en duktigare ägare och ta hand om yoda mer osv :S grejen är ju att han skäller för han är osäker pga det som hände honom innan vi köpte han... blir bara förbannad. jag vet att desto mer jag är ute me han, och desto mer han träffar fler hundar, så lär han sig. men det är ändå pinsamt. men ska verkligen bättra mig. det är ju så jäkla bra med att ha hund för det är en anledning att gå ut och gå. men det är mycket jobb, med hundar ja. uh. när ska du hämta juni gumman? PUSS babe!

2008-01-11 @ 19:01:48

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback