Lycka till!



 Lycka till Lyra och Senja!
och Helén
o Peter :)


http://qvanting.se/lyra/








Japp, detta betyder att dom inte valde Juni. :)
På söndag ska jag träffa Lena och Juni på MyDog i Göteborg.
Sen får vi se vad som händer, men jag vet vad jag vill ;)

Önskar er all lycka med nya vovven Helén
och Peter!


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: em

my dog? är det nu snart? OOOH. kul som fan där. älskar dom små chihuahua hundarna. grattis btw. kanske det blir du som köper juni då? ;) puss gum. gott nytt år!

2008-01-03 @ 13:50:34
Postat av: Peter

MyDog håller på nu i helgen, så passa på om ni har tillfälle! Finns ju även en rasmonter för italiensk vinthund om det är fler som är intresserade av rasen. Jag och Juni höll ställningarna igår under drygt 90 minuter med kanske 5-10 minuters vila. Stackars Juni var helt slut efter att ha blivit gosad med av allsköns människor. Till slut la hon sig ner på bordet och gäspade medan hon blev klappad. Sen fick hon lunchrast under min tröja :) Det var inte heeeelt lätt att lämna henne när vi skulle åka, däremot... Underbar liten italienar-tjej!

Postat av: huntard

det är FORTFARANDE inte någon hund:P

2008-01-06 @ 03:21:32

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback