Saker att göra idag:



  • Ringa Nix och bekräfta spärren
    Äntligen så slipper vi alla samtal från Tele2 och liknande, visst, jag har själv varit telefonförsäljare, men jag vet hur dålig jag är på att avsluta saker, och vissa är ruskigt påstridiga, så nu bidde de Nix-spärrat istället. www.nix.nu går ni till om ni vill spärra eran telefon, kostar ingenting :)
  • Mejla Lena
    Måste kolla så att måndagen går bra osv.
  • Jobba 16.30-21 (bidde 15.45-21)
    Bytade tid med Ulla, så nu är jag ledig imorgon istället. Skönt med tanke på att jag jobbar torsd-sönd och Lasse har tagit ledigt onsd-onsd. Så jag blev bara glad när hon frågade om jag ville byta. Slapp jag iallfall jobba alla dagarna som han har ledigt denna veckan :)
  • Kolla upp var man kan köpa kompostgaller (KÖPT)
    Dels så att vi kan stänga av vissa rum och sen ska jag ha ett på balkongen på den lilla "öppningen". Inte för att jag tror att Juni tänker kasta sig ut där, men man slipper oroa sig iallfall. Ja, jag är en obotlig pessimist.
  • Hålla tummarna för att vi får lägenheten. ( fick den inte... :(  )
    Har inte skrivit något om det i bloggen, men vi va och kollade på en trea på Fyllinge i söndags, bottenplan! Sista dagen idag för att bestämma sig, vi har såklart redan tackat Ja. Men vi va sex personer som tittade på den ( ska egentligen bara vara fem, klantHFAB ) så nu gäller det att hålla tummarna för att vi får den.
  • Planera städningen inför Juni
    Vi tänkte nämligen storstäda här innan Juni kommer, så hon slipper bli en minigolden. Förra året när vi hade Sammi här så hittade vi Sammihår här i april.. Ja, såklart att vi dammsög, flera ggr till och med :) Så i år tänker vi storstäda, ta ut och piska mattor, tvätta alla sängkläder/filtar/kläder/morgonrockar/vissa mattor, dammsuga noooga noooga och tvätta golvet. Sen ska vi vädra som fasen med. Vi gör det även för att lite av Sammis dofter ska försvinna, för det här är ju Junis hem nu!
  • Öppna sparkonto på Webben
    Fick ut ganska mkt denna månaden, och samma sak nästa månad, så nu bli de till o skaffa sparkonto o flytta över lite av pengarna.
  • KÖPA PRESENT TILL PAPPA
    Maddes minne slår till igen, pappa fyller år imorgon (!). Blir till o panikhandla något idag... Hmm. Undra vad..


Sen har jag redan hunnit med att beställa lite kläder från asos.com med. En tröja och ett par leggings. 500 kr inklusive frakt. Inte så pjåkigt, och jag köper inte kläder så ofta, ibland behöver man något som är lite snyggt :)



Näe dags o börja på allt det här.
Puss!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sara

snygg blogg^^

Postat av: Denise

håller tummarna för att lägenheten blir er!!!

2008-01-29 @ 17:17:55

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback