Sammi Update.

 .. när han ligger och latar sig framför vardagsrumsbordet, där jag satt och åt.

Sammi


Höll på att skratta ihjäl mig inatt. Vi tänkte vara snälla och låta honom sova i sängen ( eftersom han tydligen får göra det hemma nuförtiden :P ), så vi hjälpte honom upp och sen sprang han runt som en tok och började leka med Lasse, som inte alls var på lekhumör. Sammi frustade och bet och jagade täcket och skulle under Lasses täcke och allt möjligt. Själv skrattade man så att man grät. Ibland märks det inte att fjonken är 10 år :) Det första han gjorde när Lasse tog upp honom va att lägga sig på Lasses lakan, inte på överkastet som vi la ut på halva sängen just för att han skulle ligga där :) När han väl la sig ner så la han sig mellan mig och Lasse, men på Lasses sida av sängen. hehe. Han tycker om Lasse. Han hoppade dock ner ganska snabbt, men helt plötsligt så skulle han upp igen och stod o gnällde. Jag som har svårt att sova för närvarande, fick då ta upp honom igen, sen la han sig på samma ställe nära Lasse och somnade. Lille fjonken. Sen va han jätte kelsugen i morse med, gick runt o gnällde på Lasse som bara satt vid datorn, och jag sov.
Har ju som sagt svårt att somna på nätterna nu, ligger vaken sisådär två timmar. Så försöker sova lite längre på morgonen istället, idag gick jag upp halv elva. Imorgon är Lasse hemma och han har lovat att ta ut Sammi på morgonen så jag kan få lite sömn. Skööönt.

Ne, nu ska jag ut med Sammi igen, efter en liten kelstund.


om ni vill följa Sanna i thailand så kan ni göra det på :
http://bubbello.blogg.se/

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: huntard

är i allafall en riktig hund :P

2008-01-09 @ 16:39:56
Postat av: Sanna

snuuuutten...

2008-01-10 @ 01:50:47

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback