ShoppingSpree (och lite annat)



Nu har jag köpt koppel (180cm läder), klicker, halsband (rött m nitar), reflexhalsband, godiskrokodil (som är bra för tänderna) och den mysiga rosa fleecefilten med döskallar (som jag köpt på hemtex innan i veckan, 50% Rea).

Ska även få en liten grå Biabädd från mamma, den va en gång i tiden Chickos (mormors hund som dog för fem år sedan, saknar honom otroligt mycket), mormor gav den till mamma o pappa när dom köpte Leo, men av förklarliga skäl så får inte Leo plats i den, Chicko va nämligen en liten Cavalier King Charles, en liten hundras, Leo är labrador, inte speciellt liten, och sen har han en ovana att käka på allt, inklusive bäddar :)
Så i den grå biabädden ska filten ligga, jag älskar nämligen filtar så jag har två filtar i vardagsrummet, en vid datorn och en jättestor fleecefilt (eller ja, överkast är det väl egentligen) i sovrummet, gissa om Juni kommer trivas? :)





Btw. Sanna, jag gav Sammi en sån godiskrokodil, han käkade upp den snabbt som sjutton :) Brukar ge Leo sådana i vanliga fall, köpte två idag, en till Juni och en till Sammi. Sammi dreglade jäääättemkt och än så länge (peppar peppar, ta i trä.. ) så har han inte blivit dålig i magen, gav honom den runt tre tiden och vi va ute nu och då va de inga problem med magen.
Bildbevis på dreglande Sammi.




och såhär såg han ut efteråt..

(klicka)

image319
-"Vad menar du med att som är slut?! Ge mig meeeer"




Och såhär fint väder hade vi idag:
image320
Japp, lurvig vovve i förgrunden.. :)





Och slutligen, det ultimata beviset på att jag och en Italiensk Vinthund ( aka. Alienvovve ) passar ihop:

image322








Imorgon är det en vecka tills jag hämtar Juni, håller på o bli knäpp, längtar som en tok!

Nu äre slut på detta långa inlägg :p

Ses!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: failures

söt hund! :)

Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Jorå vi ska ha husvagnen i Vilshärad, jädrar vad kaniner det finns där! Ska bli spämnnade att träffa syrran! Nithalsband! Gissa om vi blir avundsjuka!!!Dreglar gör vi aldrig så det ä'r ytterligare ett plus! men krokodiler tillhör våra favoriter!!!

2008-01-28 @ 16:42:54
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se
Postat av: Shelob

Hej och tack för kommentaren =) Ser att du har en liten Juni på ingående, är det månne Juni som bott hos Lyra en stund? Såg att du var på forumet också :) *hälsar på* /Sara

2008-01-28 @ 19:03:39
URL: http://www.shelob.blogg.se
Postat av: Therese

Jag har vart in här o tittat lite då jag har läst på annat håll att det stundar en IG-flicka hos dig snart! =) Du kommer med all garanti få en supertrevlig hund då det bara finns såna från Lena!! :D
Stort lycka till!
MvH Therese m italienarna Qvickelyckans Chagall o Talata Ikaros

P.s Kommer nog smyga in här fler gånger o uppdatera mig hur det går för er ;) D.s

2008-01-28 @ 23:37:51

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback