S.t.r.e.s.s.


  Börjar känna av nu att kroppen inte slappnar av riktigt. Två dagar i rad har jag nu fått mina konstiga kramper i bröstkorgen. Får det då och då, men aldrig två dagar i rad. Hela bröstkorgen, halsen och käken krampar litegranna, känns helmysko och är skitsvårt att förklara. Är dock inte så intensiv smärta som jag brukar få. När det är som värst så gör det ont hela vägen runt bröstkorgen mest sidorna ( revbenen).  Näe. Imorgon är det jag som beställer tid hos läkaren för en allmänn koll. Blodtrycket osv. Har jag tur så kanske jag får komma dit redan på måndag.

 Men frågan är vad man ska säga när man ringer.. 
"Hej, jag vill beställa tid hos XX(min läkare) för en allmän koll. Blodtryck och blodprov. Har lite saker jag måste fråga med.. "

Ehh.. finns det inte någon hemsidan där man kan skicka in typ symptomfrågor och få svar? Så slipper jag störa min läkare? Hm. ska nog googla runt lite. Skadar ju inte att kolla runt och se vad läkare tror det är jag har. Är ju mkt mysko som försigår med mig just nu.




btw Sanna:
Niclas Holmsten jobbar på golvet på Willys då och då nu, Niklas har sjukskrivit sig till den 20e, Leif är sjukskriven till den 27e, våra förlovningsringar har kommit (är aningens ivägen på jobbet, inte van vid att ha ring på fingret än :p ), Sammi är kelsugen som fan och har vart det ett par dagar nu, piper som fasiken och jag saknar dig, kom hem nuuu! :)

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Denise

varför inte ringa sjukvårdsupplysningen? 0771 ? 299 299 man kan ringa dygnet runt, och om jag inte minns fel är det sällan telefonköer.
ta hand om dig!

2008-01-17 @ 23:58:21
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

vadå besvära säger matte! Du betalar väl skatt? det är din rättighet att få komma till läkaren. Annars ringer du en privat som är ansluten till F-kassan. Vi fattar däreomt inte hur någon frivilligt kan tänka sig att gå och bli stucken...huuuuuJa nu går det undan passa på att vila innan Lilla prinsessan Juni-Bus kommer. Hon är visst lik vår mamma April och hon kan hitta på hyss!!!!


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback