Vilka är ni?

Börjar seriöst fundera över vilka ni är, mina kära små besökare :)

Klockan är halv två på natten och redan har sex personer varit här inne, nu snittar jag iofs på kanske.. sjutton personer per dag, så det är inte sådär jättemkt egentligen :p Men ändå, klockan är halv två!

Jag är vaken pga att Lasse är ute med grabbarna och jag är ledig imorgon. Så jag tittar Djävulen bär Prada och myser med Sammi :p


Dom jag vet läser min blogg är Äm, Sanna, Linn, Rally-Sally och Kajsa-Kavat( och Carin då ) och min lillasyster då o då.  Men vem sjutton är vaken NU?!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: LDP

Haha, och nu läste jag din blogg. Har aldrig gjort det förut men men...

Postat av: em

klart eeeeem läser ;D mahaa.

2008-01-13 @ 04:48:40
Postat av: em

4e februari? snart ju :) vet hur mycket man längtar. längtade asmycket när vi skulle köpa lady. yoda hann vi inte längta något på, för dom kom så fort vi bestämt oss :) vem är sammi? är det någon i din släkts hund eller? mår du bättre och är du piggare efter långrundorna då? jag försöker gå längre promenader med hundarna nu efter du sa det, men är fortf rädd när vi möter andra hundar. härligt att du tagit 2 veckors ledighet. det krävs mycket jobb i början, så hunden lär sig rutiner osv. jag hoppas det går bra med henne (??) antar att det är en tik? =P haha.

jag funderade ju på å köpa en chihuahua nu när jag är arbetslös. för chihuahua hundar kräver mycket arbete osv. men jag får se. känns som 2 hundar räcker just nu iallafall. får se :) isåfall blir chihuahuan HELT MIN, istället för vad yoda och lady är. dom är ju VÅRA. men får se :) mycket jobb med en till hund, som sagt.

yoda skriker för att han hade det svårt innan vi fick honom. han är väldigt osäker och asocial :/ det sägs ju att hunden måste träffa 100 personer & 100 olika hundar av olika färg, storlek osv innan en hund kan bli social. och eftersom förra ägarn var elak mot han är han osäker mot främmande folk och främmande hundar. därför skäller han vilket är jättepinsamt. fått tips från vår hundtränare vad vi ska göra, och det hjälper, men det tar lång tid. tyvärr har jag ingen kompis i fbg so har hund som kan hjälpa mig. DU är den som är närmst :P haha. förutom jessika som blivit min vän precis som har golden hunden. men lady är livrädd och yoda bara skäller på honom :P

puss gumman.

2008-01-13 @ 05:18:25
Postat av: Mattias

Jag läser... det vet du väl? Va fan, jag ringer ju t o m å grattar dig å Lasse. ;D

Puss KK! :X

(Förresten vet jag inte om det syns när jag är här inne, eftersom jag inte är INNE-INNE... äh, hur som helst, jag var vaken då iaf, så det kan ha varit jag, kanske.)

2008-01-13 @ 14:35:57

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback