Willys slår till igen!



Pga att Sara H bröt armen så bidde de ändringar i schemat, jag fick Saras monstertid 11.30-21 på lördag och hade redan 9-18.45 på fredagen. Det är löning på fredag så det kommer vara sjukt mycket folk.
I utbyte mot att jag tog Saras lördag så fick jag onsdagen fri, så jag slapp ännu en sexdagarsvecka.. Speciellt med dom två långa tiderna nu under löningen.

Men...


Som vanligt så blir det aldrig som man tänkt sig, Teresia blev sjuk idag, Linda kunde inte jobba och vips!
Så jobbar jag 13-20  idag.

 Och pga mitt upp och springa och leta efter telefonen i morse så fick jag ta en panodil redan innan jag kommit upp ur sängen, för jag har redan huvudvärk, ngn som vågar satsa på att Madde är stressad som fan och har spänningshuvudvärk pga det? Tänkte ringt läkaren idag och även kanske gått till frisören och tagit en drop-in tid, för mitt hår ser ut som faen. Men de skiter sig.

Det blir jobb, igen.

Lasse sa att "tänk som så att du tjänar in pengar till Junis mat".. Tror redan jag har tjänat ihop till en årskonsumtion för henne. Pfft.  Undrar vad detta blir.. fjärde sexdagarsveckan i rad?

Jenny ( som ringde in mig idag ) sa att jag kommer nog tjäna mer än en heltidsanställd med ansvarstillägg denna månaden ^^ Speciellt med min timlön ( 107 kr timmen ).


Ne, dags att hitta på annat, måste slappna av lite innan jobet iallfall.

Puss!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

Säger som lasse.. tänk på pengarna du tjänar.. och vill du inte så säg nej?.. och ring läkaren? du jobbar inte heeela dagarna i ändå, så det finns ju tid att ringa.. ta nu tummen ur röven å ring!!!! :P btw.. det gööör ju inget om du svarar på min långa kommentar om sammi, så vi vet hur det blir.. :-/

2008-01-24 @ 03:24:57
Postat av: Sanna

haha, märks att du inte är så van vid sammi ändå. sa ju att det inte var ngt.. och "astma" attackerna har han.. och klökningarna också.. bara att prata lite med honom.. dooont worry.. :)

2008-01-24 @ 12:26:05

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback