Massor med Buffy och lite ändringar på bloggen.


Som ni ser så har jag pillat o trixat med designen idag :)

Helt själv!
Eller ja, nästan, hade lite hjälp utav
DesignadinBlogg med.. Helbra sida!

Hoppas ni blir glada. Har ju helt snöat in på turkost på sistone, så det bidde lite turkost över det hela.


Nu ska jag fortsätta titta på Buffy. Är inne på säsong 7 nu.
Musikalavsnittet i säsong 6 är helbra! Det borde ni titta på allihopa.

Här är en behind the scenes iallfall :)




Några av favoritlåtarna från avsnittet:








Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: sanna

oj, förvånad man blev när man kom in här! men fint blev det :)

2008-06-04 @ 22:15:54
Postat av: Mattias

Bra jobbat Madde. :P



Ska se om jag orkar göra klart mitt nya tema den närmaste tiden också.



Vad heter fonten du använder till bloggtiteln förresten? Gillar den.



Hoppas du har kryat på dig lite sen senast. Puss KK!


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback