Everybooody.. Rock your boooodyy..

Lasse är på afterwork, jag skulle egentligen tränat med Sandra, men det blev lite försenat och sen sköt vi upp det till på söndag istället. Så istället springer jag runt med mp3-spelaren, eftersom vi inte har ngn stereo, och städar. Juni är instängd i datorrummet så hon får vara lite ifred, hon ligger o sover just nu, hon blundar jääääätttehårt varje gång jag tittar på henne och funderar på om hon behöver gå ut o kissa.. Hm. Tror jag fortsätter o städa ett tag och tar ut henne sen.

Satte upp gardinerna i sovrummet nyss, tvättade dom nu när vi tog ner dom när vi tapetserade. När dom va klara så såg jag att dom hade skrynklats ihop lite, tänkte att jag får stryka dom sen. Satte upp dom nu för att få upp dom och se hur dom blev, då ser jag att dom KRYMPT en halvmeter typ. Blir te o köpa nya. Är småsur för det stod att dom kunde tvättas upp till 30 grader, jag valde fintvätt 30grader för att vara på den säkra sidan. Men nehe. Aja, dom passade ändå inte in så bra i rummet längre.


Nu blire mer städa. Och om ni funderar över rubriken så är det Backstreet Boys - Everybody jag syftar på, har snöat in på 90-tals musik :D Eurodisco, Eiffel 65, Backsteet boys och Aqua ^^ Nostalgitripp utan dess like. Men av ngn anledning så är det mest eurodisco jag lyssnar på just nu, känns som om det var evigheter sedan man lyssnade på detta på discon.. Haha.


Ses!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

hrm....har du bytt träningsbuddy helt eller..? och ang konserten... bestämt dig??

2008-03-14 @ 22:40:05
Postat av: Rally-Sally

Tur för Juni och mannen att du inte har någon stereo!!!Tvi för 80-tals discot:-)


Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback