Fotomania

Har bestämt mig för att börja framkalla mina digitala bilder för att sätta upp i ramar och tapetsera sovrummet.  Eller kanske inte tapetsera, men sätta upp bilder lite här och där. Kommer bli jättebra.

Kul att få upp lite bilder på folk jag tycker om med. Har saknat det lite. Har ju bara en enda bild hittills; "fyra nyanser av dubbelhakor".. ^^
En bild på mig, Sanna, Jenni och Sara när vi va på måndagsklubben i somras, alla har jättekul och ler och tja.. Vi har alla dubbelhakor på bilden. Men jag blir glad när jag ser den bilden, så det gör inget.


Imorgon blire till o ringa runt till veterinärer, ringa brukshundsklubben, städa lite här hemma och hämta cykeln hos polisen. Ev. så blir det en längre runda med Juni med. Funderar på att gå till pappas jobb o hämta bilen, och sen gå därifrån sen med så Juni får lite extra motion, sen kanske jag drar till ön eller stranden senare på dagen. Är sugen på att dra med ngn så man har ngn o prata med o sådär. Vi får la se.


Ne dags att väcka monstret ( som sover tungt.. med bakbenen ovanför huvudet. Jäkla akrobat. Sista kvällskissen och sen sooooova.


Natti!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback