Jag har hittat mitt framtida hus!



Eller inte..



Lägg speciellt märke till dessa raderna:
Byggnadssätt
Grund: gråsten. Stomme av timmer. Bjälklag av trä. Vatten: egen äldre brunn som ej varit i bruk på flera år. Avlopp: avlopp saknas. finns möjlighet att ansluta till kommunalt va mot anslutningsavgift.. Uppvärmning: kakelugnar men eldningsförbud gäller f.n..






Hittade detta hos: Fotbollsfrun


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: em

eeehm. vad ska man säga? det kan nog bli skitfint om man renoverar och gör om massa och målar om färgen på huset.. men det me avloppet och sånt shit.. jag menar, det saknades .. och uppvärmning är med kakelugn... tror det skulle bli jävligt dyrt å bo där och även göra om. bah! köp det inte madde. INTE ;D LÅT BLIIIIIIII! :D HAHA :)

2008-03-14 @ 16:37:54

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback