Kärlek..

Ibland när jag tittar på Juni så suckar jag bara och tänker:

"Shit, jag har verkligen köpt en hund, en söt, underbar, just-nu-matvägrande, icke helt rumsren hund som vägrar lära sig ligg...
Och jag älskar henne med hela mitt hjärta"





image345
Allt, allt från staketet till revben, dom smala rådjursbenen, dom otroligt fåniga öronen som alltid lever eget liv, den lilla gropen vid hennes nos, dom vassa vassa klorna som alltid river en till dom söta små ögonen som man inte kan säga nej till..
Jag älskar hela henne.


Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: em.

hon är så jäkla fin! sjukt hur mycket man kan älska varje cm av sina djur! jag är helt tokig i våra hundar. dom är vårt allt, och katterna såklart. jag har lovat mina hundar att jag aldrig ska lämna dom, vad som än händer. dom ger mig så mycket glädje.
fått min inbjudan gum? PUSS

2008-03-24 @ 02:32:55
Postat av: tobbe

ett problem bara...
det är fortfarande ingen hund;)

2008-03-24 @ 02:43:38
Postat av: natalie

hon är jättefin! funderar själv på bl.a. en italienare till sommaren.

Postat av: natalie

ja jag var inne och kikade lite där!
tackar, om det blir en italienare vill säga ;)

2008-04-07 @ 10:03:36
URL: http://vieillerie.blogg.se

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback