Saker blir aldrig som man tänkt sig..

Idag hade jag tänkt arbeta av en del på listan, ringa runt och kolla upp saker, träna lite med Juni, gå ut och gå med henne så hon blir av med lite energi osv. osv.

Pratade med Sanna runt niotiden, sa dom magiska orden "Var säker på att jag skulle bli inring idag, tackochlov så blev jag inte det, ha ha ha *riiiiiiiing*.. vafan.. "


Jag ska jobba 15-20.30 idag.




Kul med en svullen kind ( gör fortfarande ont som fan) och min höft/knä thing har fortfarande inte fixat sig. Kan gå normalt en lång runda och sen helt plötsligt så hugger det till så jag får ont i höften och knät. Vetesjutton vad det kan vara.



Har iallafall ringt lite ställen..
*Frisören
*Tandläkaren

*Brukshundsklubben ( svarade inte , Updaterat: Svarar fortfarande inte, får ringa imorgon)
*Polisen (öppnar klockan 12)  (updaterat: klaaaaart)
*Veterinären (ska ringa snart)


Sen blir det nog en längre runda med henne nu runt tolv. Så hon blir lite trött. Sen lite leka och busa så hon blir tröttare.. Sen blir det en kortare runda precis innan halv tre så hon är nyrastad när jag går. Lasse kommer ju hem halv sju ungefär.


Ne dags att ringa vidare.

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: Sanna

well.. inte den veterinären som ligger på nyatorp iaf.. och inte dreimanis... tycker inte jaaag iaf! fast du kanske redan har ringt..?

2008-03-10 @ 22:29:05

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback