Snöööö!


Ja, se på faen. Det snöar.
Trodde verkligen Lasse skämtade med mig imorse när han väckte mig för att be mig köra honom till jobbet..
Fick gräva fram bilen ur 10cm snö.  Lasse stod i sina jobbkläder och tittade på mig medans jag borstade av all snö från taket och skrapade rutorna. Tackochlov så var det blötsnö, så visst blev jag dyngsur, men snön isolerar så jag slapp skrapa rutorna så mycket.

Juni blev ju lite fundersam över snön. Först fick jag fösa ut henne i snön för hon höll sig bara intill väggen när vi kom ut. Sen grävde hon ner nosen i snön och sprang omkring och skuttade. Sen kissade hon äntligen. Sprang till bilen, körde Lasse till jobbet, körde tillbaka och skulle gå en lite längre runda med lilla fusna Juni (som dagen till ära hade täcket på sig, inte poppis), men när Juni upptäckte att vi gick förbi ytterdörren så satte hon sig ner och bajsade precis utanför. Men jag fortsatte gå ändå ( efter att ha plockat upp, jag är en duktig flicka ) ändå till rastgården där jag släppte henne, ville se henne skutta rundor, hon sprang ett varv runt mig och försökte sedan smita ut från rastgården, hemåt ^^
Liten frusen vovve ville inte alls vara ute.


Ne, dags o städa lite, Sanna ska passa Juni här, jag löser nämligen av henne på jobbet, hon jobbar 8-11 och jag 11-16.15. Så vi fick lösa det såhär. Men här ser ut som faen eftersom vi tapetserar och målar överallt. Så allt är i vardagsrummet och saker som ska vara i lilla bokhyllan ligger över båda byråarna i sovrummet eftersom bokhyllan ska vara i köket och där målar vi etc etc. Helt galet .


Ses!

Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback