Underbara område.


Jaa, vad har hänt sedan dom hittade bomben i uppgång E? Lite gängkrig, skottlossning och annat kul.

Idag var det dags för nästa grej:

Gick bärsärkagång i lägenhet

2008-03-25 19:14 (Visad 470 ggr)

ÖSTER En person som polisen beskriver som psykisk störd gick vid femtiden på tisdagen bärsärkagång i sin lägenhet på Maratonvägen. När polisen kom var mannen borta, däremot beslagtogs en pilbåge från mannens lägenhet. Poliser med dragna vapen och sköldar gick vid sextiden in i en lägenhet för att leta efter mannen som är i 30-årsåldern. Fyra-fem polisbilar parkerade utanför trappuppgången. Enligt uppgifter till Hallandsposten ska mannen förutom att ha slagit sönder sin lägenhet, även hotat sina grannar. Polisen vill inte kommentera om han är farlig för allmänheten.




Sedan hittade jag detta på halmstadtorget.se


   Bostad - Sökes: Sökes ny bostad pg saker som hänt här               
Annonsen lades in av Katarina 2008-03-25, kl. 20:30:08
pg att saker hänt i trappen aa ni kan säkert läsa tidningen själva så söker jag en ny bostad akut e dessvärre tvungen att packa ihop mina kläder å flytta härifrån tills domfått tag i idioten på maraton. men snälla om ni vet om nån annan lägenhet snälla maila då vill ha en billig 1a men inte på maraton. idioten har hotat mig å mina granna få dessvärre fly från mitt eget hem eftersom poliserna inte lyckats få tag i han. han har dock vapnet kvar för fanns ej i hans lägenhet. så om ni vet nån lägenhet som blir ledig om ett par månader som inte så dyr så maila tack på för hand



Detta sista har min fd. dagmatte ( som jag sa upp pga. diverse saker ) lagt in. Hon har inte världens bästa stavning.



Men, uppebarligen så hände det som nämns i Hallandsposten i hennes trappuppgång, han är beväpnad och på fri fot. Tjohoo. Dags att gå ut med liten väldigt skräckinjagande vovve.

Lasse ska verkligen verkligen verkligen följa med mig ut sista kissen.
Brukar känna mig osäker ibland när jag går ut runt elva-tolv tiden, men idag vill jag verkligen inte gå ut :/

Fy fan för detta området, jag vill härfirån!



Kommentera - Och gör mig glad

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback