What to dooo what to dooo..


Dom ringde från Willys flygstaden innan, frågade om jag ville jobba 7.45-17 imorgon, var tvungen o tacka nej då jag inte har någon dagmatte längre. Ni vet ju vad som hänt, om inte annat så står det längre ner. Känner även att jag har 1000 saker att göra denna veckan eftersom jag jobbade sex dagar (45h) förra veckan. Känns lite elakt mot Juni med, trodde inte alls att jag skulle få jobba så mycket som jag gjort nu. Var ju ledig dom två första veckorna med henne, veckan efter lämnade jag bort henne två ggr, veckan efter det lämnade jag bort henne typ.. en dag.
Denna veckan var hon hos Sanna mellan Månd-tisd (sov över), hemma med Lasse på onsdagen och var hos Sanna mellan torsdag-fredag(sov över) och sen var hon hos mamma och pappa igår. Känner mig så jävla elak. Ne denna veckan har jag bara en dags arbete, och det är på lördag. Förhoppningsvis så behöver jag inte jobba dom andra dagarna.

Så denna veckan skall detta göras:
* Träna med Juni (jobba lite med inkallning, lära henne gå fint i koppel. etc..)
* Prata med brukshundsklubben
* Prata med Polisen om när jag ska hämta cykeln.
* Klippa mig ( börjar bli en aning akut nu, undrar när jag klippte mig sist.. somras? hmm.. )
* Kolla när jag ska till tandläkaren denna månaden..
* Städa lägenheten ( iallfall mitt skrivbord, Lasse kallar det "den biologiska krigshärden".. undrar varför.. )
* Bada Juni så hon blir fin till utställningen
* Låta Juni springa av sig på stranden, gå långa rundor på ön etc etc.
* Noppa ögonbrynen och ta hand om mig själv lite ( är blek som en fisk och har två stora buskiga ögonbryn som inte sett en pincett på ett bra tag.. )
* Träna lite på gymmet ( så jag slipper bli av med pengar på något jag inte använder.. )
* Tvätta
* Tvätta jobbkläderna, lämna skjortan och passerkort till WIllys på flygstaden.
* Rensa upp bland mina gamla kläder, kan inte ha på mig hälften av allt i min garderob.
* Göra annons och lägga ut på blocket, halmstadtorget och hallandsposten bla.  ang. ny dagmatte.


med mera med mera..


Till råga på allt så fick jag ont i höften/knät ( någon knasig låsning ) idag och min ena kind har svullnat upp, har ett sår nere vid käkbenet som gör apont. Så jag hoppas på att jag ska till tandläkaren snart så dom kan kika på det, för jag payar inte för att dom tittar på det och säger "det läker".. ^^

Nu blir det mer Gilmore Girls.!


Puss!

Kommentera - Och gör mig glad
Postat av: em

fan du har fullt upp. saknar dina uppdateringar!

2008-03-09 @ 23:47:04
Postat av: din syster

då kan du väl ge mig kläderna? (a) puss och hälsa på snart saknar ju dig!

2008-03-14 @ 18:46:51

Lämna ett litet avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback